Archiv příspěvků Jezero Dělouš

Jezero Dělouš – místo č.2
Za 48 hodin jsem udělal 21 záběrů – zdoláno 16 kaprů + 1 lín. (100cm – 22,1kg lysec – 105cm – 20,7kg šupináč – 17,5kg – 15,1kg – 13kg – 12,4kg – 12,2 kg – 12kg – 11kg a zbytek nevážen ?
S pozdravem Pavel Kindl

3222.jpg 3221.jpg 3220.jpg 3218.jpg

Jezero Dělouš – místa č.15 a 16
Dobrý den, zavítali k nám kapraři až z Nizozemí. Chytali na místech č. 15 a 16. Krásný ryby a fotograf má od nás palec nahoru! Podívejte se, jak skvěle se jim dařilo :
Ahoj, byli jsme na jezeře Dělouš 20.-27.6.2015 na místech č.15 a 16. Ve třech rybářích jsme nachytali celkem 87 kaprů. Největší kapr vážil krásných 22,5kg. S pozdravem Tim Gerritsen, Nederland

3296.jpg 3298.jpg 3299.jpg 3302.jpg
3295.jpg 3303.jpg 3301.jpg 3300.jpg

Jezero Dělouš – místo č.6
Dobrý den. Až teď koncem června jsem se utrhnul na první letošní výpravu společně s Liduškou a Berynkou na jezero Dělouš. Po loňské zkušenosti na jezeře, to bylo to pravé pro naší společnou výpravu. V pondělí odpoledne jsme dorazili k jezeru, naplnili čluny a hurá na lovné místo. Vzhledem k prudkému dešti, který trval až do úterního rána, jsme byli rádi, že jsme se zabydleli a já někam bez rozmyslu nahodil. Vypadalo to, že vše půjde proti nám, ale opak byl pravdou. Když ustal déšť, tak jsem se mohl věnovat rybařině naplno. Lovná místa označena, nakrmeno a teď už je to na nich. První záběr přišel cca po devíti hodinách od zákrmu a od té doby kapři parádně přijímali nastražené dárečky. Až do odjezdu se váhy postupně navyšovaly.Nejlépe fungující nástraha byla kombinace boilies Spicy Krill + Pop up triple “S“ dipovaná v Betalin Black a další výborně fungující nástraha samozřejmě loňská novinka Wafters ( neutrálně vyvážená Pop up ), a to vše ještě doplněné o PVA punčochu naplněnou Hi-Betain peletkami. Na podložku se podívali nádherní kapři, z nichž nejlehčí vážil 10 Kg a nejtěžší 23 Kg, což je i můj nový osobní rekord. A tímto chci poděkovat firmě HINDERS, která mě zásobuje veškerými návnadami a nástrahami při každé mé výpravě.
Za Hinders team Kemír

3290.jpg 3288.jpg 3283.jpg 3287.jpg

Jezero Dělouš – místo č.9
Parádní rybu z devítky nám poslal Jindra Koucký-šupík 100cm 24kg+ Tuhle rybu jsme na fotkách ještě neviděli. Gratulujeme -))

3485.jpg 3487.jpg 3486.jpg

Posilám vám svůj krasný úlovek z října z místa č.15 kapr vážil 23,70kg
Václav Liebich

Jezero Dělouš – místo č.8
Dobrý den,posílám pár fotek z čísla 8. Byl jsem tam koncem srpna a na to jaký byl pařák jsem vytáhl devět pěkných kaprů. Největší měl 96 cm 21 kg. Se správcem velká spokojenost a s rybařinou taky.Byl jsem tam i v červenci na č.11 a přišlo za čtyři dny 24 kaprů.Už se těším na další výpravu. Doporučuji všem kdo má rád klid a chce si zachytat opravdu pěkný kapry.
Petrův zdar. Zdeněk koudelka

3381.jpg 3379.jpg 3380.jpg 3382.jpg

Jezero Dělouš – místo č.1
Zdravím příznivce kaprařiny,posílám krátkou zprávu z šesti denní výpravy, která se nakonec stala podle představ. První tři dny panovalo tropické vedro a ryby se podařilo odchytávat pouze na zig-rig (5m sloupec). Pak přišlo menší tornádo a během chvilky jsem měl bivak srovnaný se zemí, lehátko opodál a kolíky od bivaku jsem ani nenašel. Druhý den po změně počasí začal kolotoč záběrů,kde se vyskytovalo spousta pěkných kaprů. Mezi top ryby patří kapr 103cm a 21,20kg,17,70kg,16,50kg.15,20kg,15kg,14,90 a 14,80kg. Další kategorie byla od 11kg-14kg. Na jezeře se mi moc pěkně chytalo a doporučuji všem,kteří zde ještě nerybařili. Pochvala místnímu porybnému za ochotu a velkou vstřícnost k rybářům, S pozdravem Martin Sucharda

3426.jpg 3427.jpg 3425.jpg 3424.jpg
3431.jpg 3430.jpg 3429.jpg 3428.jpg

Jezero Dělouš – místo č.10
Dobrý den,posílám pár fotek z místa č.10. Nachytané ryby od 6kg až po krásného šupináče 21,2kg, 101cm. Prostředí super, se správcem spokojenost od přivítání až po rozloučení, je to chlap na správném místě. Určitě se zase vrátíme. Máte tu nádherné, zdravé a bojovné ryby,
S pozdravem Pepa a Míra

3594.jpg 3601.jpg 3600.jpg 3598.jpg
3602.jpg 3595.jpg 3596.jpg 3597.jpg

Jezero Dělouš – místo č.5
Dobrý den, již po několikáté jsem strávil pár příjemných dnů na Dělouš. Posílám foto svého zatím největšího ulovku, kterým byl krásný šupináč, který měřil rovných 100 cm a vážil 22,5kg. Petrův zdar a těším se na další a ještě větší úlovky. Štefan Pintér

Jezero Dělouš – místo č.16
Parádní fotky úlovků nám přišly od kluků z LK Baits. Vzhledem k teplému počasí se jim většina ryb podařila chytit ve sloupci na zig-rig s 5-ti metrovým návazcem. Jejich nejúspěšnější nástrahou byla nová řada produktů od Lukáše Krásy Hybrid. Povedlo se jim spousta ryb 15+, největší kapr vážil 20,2kg Ulovit takto velké ryby metodou zig-rig není zrovna obvyklé.
Kluci to ale opravdu umí, předvedli nám to už 2 x na našich závodech, kde se vždy umístili na předních místech. Gratulujeme -))

3362.jpg 3363.jpg 3365.jpg 3364.jpg

Jezero Dělouš – místo č.5
Dobrý den . Jezero Dělouš jsme navštívili na místě číslo 5. Ikdyž panovalo horké počasí někdy až 30 stupňů ryby celkem spolupracovali. Na jezeře jsme byli 3 noci a povedlo se nám udělat 25 záběrů a na břeh se podívalo celkem 20 kaprů. Váhový průměr činil 11,5 kg a největší ryba byl krásný šupík 20kg což je můj nový osobáček. S místem a se správci absolutní spokojenost je to asi nejlepší soukromák na kterém jsme kdy byli.Jinak vše chytáno na boilies Mikbaits Fanatika , Gangster. Ryby jsme tahali z hlobky 7-9 metrů.
S pozdravem Jan Trubenekr

3291.jpg 3294.jpg 3293.jpg 3292.jpg

Jezero Dělouš – místo č.16
Poslal nám pan Mirek Klíma svůj osobáček z místa č.16 – 103cm 21kg a ještě pár dalších úlovků.

3145.jpg 3146.jpg 3148.jpg 3147.jpg

Jezero Dělouš – místo č.3
Dobrý den, tak jsme se dnes vrátily ze 3denní výpravy z jezera Dělouš kde se nám povedlo vytáhnout 10 krásných kaprů.O několik kousků jsme při zdolávání přišly ale i tak jsme spokojený.První 2 dny jsme výtahli jen 2 ryby až po silnějším zakrmení boiliesem,method mixem a peletkama od správců to začalo neskutečně jezdit:-) Nejmenší dorostenec měl cca 3kg a pak to následovalo v podání krasavců 7kg,12,5kg 13,5kg několik 15kg,17kg a můj nový osobák 95cm 20kg který nám vykouzlil úsměv na tváři protože takhle vydařenou výpravu jsme ještě nezažily….S pozdravem Carp team Mojda ?

3232.jpg 3227.jpg 3225.jpg 3231.jpg
3230.jpg 3231.jpg 3226.jpg 3224.jpg

Jezero Dělouš – místo č.8
Hezký den, byli jsme na místě č. 8 (fotografie) a byli jsme nad míru spokojeni. Za dva dny se nám podařilo dostat více než 150kg na břeh. S panem správcem proběhlo vše k naprosté spokojenosti , ochota a vstřícnost jako vždy parádní. Již jsme u Vás byli po třetí a v předchozích návštěvách se mi podařily krásné ryby. Byli jsme v červnu na čísle 5 a přišel kapřík 19,6kg a pak jsme byli na 9 a tam se mi podařilo zdolat krásného šupináče 97cm a váha 22kg nestačila. Mějte se moc prima a děláte to skvěle . Jen tak dál . Ryby jsou v parádní kondici a zdravé. S přátelským pozdravem Petr Anderle

3157.jpg 3159.jpg 3155.jpg 3158.jpg
3156.jpg 3154.jpg

Jezero Dělouš – místo č.11
Zdravím všechny slušné kapraře. Po jarní prohře na bitevním poli místa č.6 s několika málo kapry do 14kg a pohledem na zasněžené kopce bylo rozhodnuto o další bitvě v září na č.11.
Příjezd , uvítání a rozhovor se správcem probíhal jako vždy ve velké pohodě a cca po hodině vybalování bylo provedeno vylodění na vybraném místě. Tentokrát strategie padla na umístění bóje do 6 metrů a pruty umístit postupně po svahu do hloubek až 8 metrů.
První den překvapil jen kapřík kolem 8 kg a v nočních hodinách jedna ruská ponorka (jeseter) o váze 20 kg. Další dny záběry přicházejí ze všech hloubek ve váhové kategorii od 5 kg do 14 kg. Třetí den přichází překvapení v podobě několika kaprů o váze 16 Kg a velikost ryb narůstá, ale záběry pouze z 8 metrů. Na místě č.11 vyhlašuji vítěství v podobě 35 kusů kapra a nej o váhách 16 kg , 17 kg , 18 kg a poslední bojovník ,který nejvíce potrápil měřil 102 cm o váze 20 kg. Tak opět příští rok na jaře. Petr Nejedlý

3450.jpg 3447.jpg 3448.jpg 3449.jpg

Jezero Dělouš – místo č.6
Tak jsem se včera vrátil, s první delší jarní rybačky. Počásko přálo,i když poslední den ráno přišel uragánek,ale to k jaru patří. Voda měla 6c a začalo se makat,zvolená nástraha byla MEDIUM Red meat -Klobása s malou česnekovou plovkou a nato,že voda měla 6°C zkoušel jsem chytat od 2-10m kupodivu ryby chodili z větší hloubky a za 4dny se povedlo spousta ryb od 6kg až na krásnych 19+. Tak zas někdy u vody. A nezapomeňte,každá chvilka strávená u vody se do života nepočitá. Tomáš Klusáček

3141.jpg 3142.jpg 3143.jpg 3144.jpg

Jezero Dělouš – místo č.14
Tak jsme se vrátily ze 3-denní výpravy z jezera Dělouš z místa č.14, kde se nám povedlo nachytat několik krásných kaprů v tomto celkem tropickém počasí Po příjezdu na lovné místo jsme si našli hranu cca 20m od břehu kde sme chytali na 6-7m.Tato volba byla správná začalo to jezdit hnedka po menším zakrmení.Největšího mohykána chytil kolega Dominik který chytá na produkty od firmy Pára z navijáku délka kolem 1m a váha krásných 20kg mu udělalo radost.Jeho nejlepší příchuť se osvědčil Ananas od této firmy.Mě se povedl 18kg lysec s krásnou stavbou těla.Dále jsme pochytali několik ryb v rozmezí 7-15kg mě opět nezklamal Gangster G2 a G4 v soli od Mikbaits.Carp team Mojda

3310.jpg 3311.jpg 3312.jpg 3313.jpg
3317.jpg 3314.jpg 3315.jpg 3316.jpg

Jezero Dělouš – vydařená „půldenka“
Zdar všem,dnes jsem byl na Dělouši jen tak na půl dne a super rybačka. Chytal jsem na 11 m hloubce. Krmení samozřejmě peletky a jako nástrahu jsem zvolil tygří ořech. Po desáté hodině přišly tři záběry, ale všechny ryby mi spadly. Kolem jedenácté parádní záběr a za chvili byl venku šupík 98 cm a 22,10 kg. Pak byl chvili klid a po půl druhé to začalo zase pěkně jezdit. Chytil jsem ještě 6 kaprů v rozmezí od 7 do 16 kg a ještě jsem měl na prutě nosáče, ale ten mi spadnul. Je vidět, že začínají brát větší ryby a tak doufám v pěkné říjnové a listopadové chytání. Jedu tam ještě v pátek do soboty s dvouma kámošema, tak kdyby měl někdo zájem dám info, jak to probíhalo. Přikládám jedno foto samozřejmě toho největšího. S pozdravem Tonda M.

2879.jpg 2880.jpg

Jezero Dělouš – místo č.11
Dobrý večer, posíláme pár fotek z návštěvy jezera Dělouš Josef kučera

2854.jpg 2856.jpg 2855.jpg 2853.jpg

Jezero Dělouš – místo č.15
Dobrý den, byla to naše první návštěva na vašem Jezeře Dělouš a už teď víme, že to nebyla poslední… ? Určitě se sem brzy vrátíme, pač je to skvěle zarybněná voda, plno krásných ryb, suprově upravená lovná místa a co hlavně krásná příroda pro relax. Byli jsme velice překvapeni, s jakou rychlostí přišli první záběry „nečekali jsme to“. Celkem za tři dny se nám podařilo dostat na břeh přes třicet krásných ryb. Nej… co se nám povedlo byl šupík 107cm 21kg, jeseter 137cm 22kg a čtyři 16kg…. Všechno nám šlapalo na G2+ananas pop a škeble+brusinka pop od Mikbaits „makalo to na jedničku“. Nejsme zastánci velkého zakrmování lovného místa, vše jen na odhoz s PVA. PS: mrzí nás, že jsme se nestihli rozloučit se správcem za služby, které pro nás udělal…. Děkujeme moc, s pozdravem Catana Rules (Oťas a Vata)

2842.jpg 2844.jpg 2841.jpg 2843.jpg
2849.jpg 2850.jpg

Jezero Dělouš – místo č.6
Dobrý den, na Dělouši jsem rybařil již po několikáté (vždy číslo 6) a opět to stálo za to.
Plánovanou výpravu od čtvrtka do neděle jsme si s kamarádem dokonce ještě o jeden den prodloužili ? Během těchto dnů jsme nachytali cca 40 krásných kaprů, přičemž největším byl nádherný vypasený šupík, který vážil 24kg (můj nový osobáček). Zbytek úlovků se pohyboval mězi 12-15kg + 1x17kg a 3×18,5kg, takže krásná rybačka. Každopádně se už těšíme na další výpravu k Vám! Jezero Dělouš je skvělá náhrada za zrušený Chlumec, kde jsem měl možnost také několikrát chytat. Mějte se fajn, Milan Choulík

3243.jpg 3245.jpg 3246.jpg 3247.jpg
3250.jpg 3249.jpg 3251.jpg 3245.jpg

Jezero Dělouš – místa č.14 a 16 – team LK Baits & Tomáš Čáp
Po dlouhé době jsem se utrhl na ryby a z pracovního důvodu jsem zvolil blízký soukromí revír Jezero Dělouš. Bylo kolem desáté večer a vše připraveno. Zvolil jsem osvědčenou kombinaci Imothep Baits kleopatru s plovkou černý pepř a ramzes se sladkou plovkou nefertiti. Po půl hodině první jízda a na konci šupík 14.5kg. Říkám si náhoda , ale záběry pokračovaly až na číslo 48. Super 4dny, kdy se mi povedlo chytit 37 ryb přes 14kg a z toho ten nej rovných 21kg. Děkuji Tomáš Klusáček za doplňování proviantu a klukům z „Lkáček“ za super společnost Super soukromá voda a správci moc děkuji Tomáš Čáp

3104.jpg 3107.jpg 3114.jpg 3116.jpg
3105.jpg 3108.jpg 3109.jpg 3110.jpg
3111.jpg 3112.jpg 3113.jpg 3115.jpg

Jezero Dělouš – místo č.15 a 16
Dobrý den, dnes jsme se vrátili z týdenní výpravy na Vašem jezeře. Už několik desítek minut po nahození prutů přišel záběr od kapra 86 cm 11kg a ten prakticky spustil neuvěřitelnou sérii záběrů a krásných zdolaných ryb. Ve dvou jsme nachytali cca 40 kaprů z toho bylo 20 kaprů v rozmězí 10 – 20kg. Největší rybou výpravy byl šupináč 101 cm, 20 kg. Poslední dva dny lovu kapři přestali uplně brát a začali se třít. Správce je až neuvěřitelně ochotný a vyhověl nám ve všem. V září mám v plánu se k Vám na jezero vrátit. PS: posílám ryby pro nás nejzajímavější včetně 20kg kapra. S pozdravem J. Wolf.

1446.jpg 1442.jpg 1452.jpg 1445.jpg
1441.jpg 1450.jpg 1443.jpg 1448.jpg

Jezero Dělouš – červen 2015 – místa č.12 a 13
Dobrý den na revíru se nám líbilo,určitě přijedeme znovu.Posílám pár foto. Největší kapr byl 100cm-21kg S pozdravem Luboš Pečinka

3152.jpg 3153.jpg 3149.jpg 3151.jpg

Jezero Dělouš – místo č.4
Dobrý den, byl jsem u Vás už po několikáté…..Zvolil jsem místo č.4 a zase jsem si zachytal výborně. Na první záběr jsem jsem čekal a stálo to za to …….nádhernej šupík 95cm  20+kg, pak to začalo jezdit ? Ryby chodily přes den a v noci mě nechaly spát, za týden jen jeden noční záběr…..taky pěknej kousek 85cm a 15,5 kg Za týden jsem nachytal 21ryb, vše kapři 80-95cm, jen dva menší…..62cm a 70cm Rybařina opravdu dobrá, počasí vyšlo….no prostě paráda. S pozdravem Tomáš Žák

3272.jpg 3278.jpg 3277.jpg 3274.jpg
3273.jpg 3276.jpg 3275.jpg

Jezero Dělouš – místo č.3
Dobrý den. Při plánování rybářské dovolené jsme hledali soukromý rybářský revír kde budeme mít klid na rybařinu a bez obav chytat 24h. Dále jsme chtěli mít možnost koupání a pejska sebou. Né každý soukromý revír to umožňuje ? Původně jsme chtěli na místo č.1 kvůli pozvolně se svažující se hloubce, aby se mohl náš 5 letý syn koupat. Bohužel na 1 v termínu naší dovolené bylo obsazeno, tak jsme na rychlo zvolili č. 3. Byla to naše první rodinná výprava. Měli jsme obavy z toho, jak přepravíme veškerou naší bagáž, ale to jsme ještě netušili, že nám správce se vším pomůže ? a poradí jak na tomto místě nejlépe nachytat. Chytali jsme s mojí přítelkyní na 6 prutů s tím, že ona chytala na různé druhy a značky boilies a pelet a já na boilies FishingArt. Za těch sedm dní jsme celkem pochytali 48 ryb. 3 cejni přes 60cm 1 jesena a 44 kaprů, měřeny a váženy pouze 4 ryby. kapr 77cm 10.25kg, 80cm 10,85kg, 75cm 11,25kg a top ryba 95cm 20,45kg. Ostatní ryby se pohybovaly od cca 45cm  do 80cm. Prožili jsme tu vedro i pořádný ceďák a hlavně spoustu krásných rybářských chvil ? Rádi by jsme Dělouš navštívili znovu, ale tentokrát alespoň na 14 dní. Uvidíme jak nám čas a finance dovolí. Tímto ještě jednou děkujeme správci za perfektní jednání a služby a doufám, že jsme se neviděli naposled. Příště snad už vyjde ta 1ka ?

2453.jpg 2457.jpg 2454.jpg 2450.jpg

Jezero Dělouš – místo č.15
Chyceno za 2 dny celkem 18 kaprů na místě čísle 15.Tento byl největší – 93cm 20,6kg. Míra

2179.jpg 2180.jpg

Jezero Dělouš – místo č.16
Zasílám report z „Dělouše“, kde jsme na čísle 16, absolvovali třítýdenní výpravu. Po příjezdu k jezeru a zmapování lovného místa, se nám bohužel přes veškeré usilí, během prvního víkendu nepodařilo chytit ani jednoho zdejšího krasavce. Neúspěch se zlomil, až v noci z Úterý na Středu, kdy přišli první záběry a podařilo se nám zdolat několik kaprů. To pokračovalo prakticky do konce výpravy, někdy se dařilo více, někdy méně. Většina ryb přicházela v noci, přes den to moc „nejezdilo“.  Většina nočních kaprů přesahovala hranici 80 cm, naopak menší r yby, jsme chytali pouze přes den a to jen paradoxně na vyvážku z druhého břehu. Veškeré ryby byly krásně rostlé, bez větších vad na kráse. Největší kapři výpravy byly následující: 98 cm 19 kg (táty nový osobák), 92 cm 18,2 kg (můj nový osobák), 92 cm 18 kg, 95 cm 17 kg, 90 cm 17 kg, 88 cm 12 kg, 87 cm 15 kg, 81 cm 13,5 kg, 75 cm 13 kg (který nás rozměry překvapil). Několikrát se nám podařilo překonat „osobáky“ jak váhově tak délkově. Během celé výpravy jsme zažili snad všechny výkyvy počasí, což souvisí i s deštěm při kterém snad každý ocení „kačírek“, který je na každém lovném místě, za to máte od nás p alec nahoru. Vše bylo naprosto perfektní, od čistoty vody, až po služby správce, který je opravdu člověkem na svém místě. Komfort ve formě toalet a sprch, vzdálenost lovných míst, možnost zapůjčení loďky atd. Můžeme s jistotou říct, že se na Váš revír budeme vždy s radostí vracet a všude Vás budeme chválit. Čára

2706.jpg 2701.jpg 2704.jpg 2703.jpg
2705.jpg 2702.jpg 2707.jpg

Jezero Dělouš – místo č.5
Dobrý den, na Dělouš jsme zavítali s kolegou na 7-mi denní lov na místo č.5. Zlý jazykové tvrdí, že soukromé revíry jsou přecpány rybami a ty prý berou vždy a všude a hlavně na cokoli. My se přesvědčili o pravém opaku. Bojky jsme umístili na zlomy, jak je dobrým zvykem a nakrmili. Za první tři dny jsme měli pouze dva kapry (7 a 8 kg). Bojky jsme přemisťovali celkem čtyřikrát a ukázalo se, že i pouhý jeden metr může dělit úspěch od neúspěchu. Od této chvíle až do konce výpravy jsme nachytali dalších 39 kaprů. Jejich váha neklesala pod 9.6 kg. Vyjimkou nebyly ryby 13 až 15 kg. Největší ryby, kapr 18,89 kg a kolega zakončil výpravu 20,10 kg. Všechny ryby neuvěřitelně bojovné, krásně vybarvené a vše podtrženo nádherně čistou vodou, ve které můžete tyto lité boje bez problému pozorovat. Co se týče pana správce, vždy příjemně naladěn a připraven pomoci. Děkujeme pane Rajtorale.
Všem, kdo si chce opravdu zarybařit, doporučujeme a už teď se těšíme na shledanou.

2515.jpg 2511.jpg 2514.jpg 2512.jpg
2513.jpg 2510.jpg 2509.jpg 2508.jpg

Jezero Dělouš – místo č.1
Ahojda lidičky! Chytáme na místě č.1 s přáteli z Karlových Varů. Začali jsme od dnešního rána a po zákrmu se nám již povedlo chytit několik krásných ryb, z nichž největší byl Milanův osmnácti kilový šupik……..Tak druhý den chytání máme na kontě přes třicet záběrů převážně na kombinaci Spice Shrimp + Mušle, Nutric Acid + Ananas, Sea Food s Neutral Pop Up. Kapří obsádka je z části vytřená a záběry přicházejí z hloubek do pěti metrů. 3x denně lokálně rozkrmujeme partiklem, mini halibut peletou, která je v neomezeném množství možno zakoupit přímo u správce a samozřejmě dokrmujeme boilim. Všichni jsme se shodli, že tato voda je velice dobře zarybněná kaprem od 7 kg plus. První desítka ryb měla průměrnou váhu 13 kg, ale podařily se úlovky 16, 17 i 18 kg a to jsme tu druhý den. Mezi krásnými šupináči bylo i několik lysců, ryby jsou zdravé, neponičené a v perfektní kondici a díky nekompromisním kontrolám háčků bez protihrotu nemají z 90ti % poničené tlamky, což je perfektní.Tak další den pobytu se nám pomalu krátí a my jsme na krásném revíru v podkrušnohoří nachytali další spoustu nádherných ryb. Štěpánce opět zafungovala peleta Black Mega Fish a již zmiňovaný Sea Food stále jede. Zdá se, že jsme ryby vytlačili a záběry přicházejí ve větší hloubce, vše je zapříčiněno dobou po tření, ale kapři mají stále apetit. Záběry jsou stále razantní a však jich pomálu ubylo. Přisuzujeme to kompletně obsazenému revíru, kde přestal foukat vítr a ryba se rozplavala a na rybu je zároveň vyvíjen větší tlak. Když píšeme tuto zprávu, Gába je na člunu a zdolává místní obludu. Tuto vodu můžeme jen doporučit, hlavně lidem, kteří si chtějí za krátký čas zachytat parádní ryby, chytat nonstop, sdílet tuto rybačku s celou rodinou i si zagrilovat v parádním prostředí v podkrušnohoří. Je tady super servis včetně elektřiny, doplnění pitné vody a zázemí pro základní hygienu ( sprcha, WC ). Přijeďte se bavit jako my v kolektivu přátel, kde si zachytá opravdu každý. Čau Pítrs a Tým LK Baits

1744.jpg 1747.jpg 1752.jpg 1764.jpg
1767.jpg 1763.jpg 1750.jpg 1761.jpg
1762.jpg 1760.jpg 1759.jpg 1783.jpg
1758.jpg 1756.jpg 1754.jpg 1753.jpg

Jezero Dělouš – místo č.3
Dobrý den, na jezeře Dělouš jsem rybařil 5 dní a i přes tropická vedra,která panovala se mi povedlo za tu dobu nachytat okolo 120 ks kapra,s váhovým průměrem,kterému jsem ani já sám nechtěl uvěřit,kdy většina mnou ulovených ryb vážila v rozmezí 10-15 kg,z toho čtyři ryby byly těsně pod hranicí 15 kg a dvě ryby s váhou 17 kg.Bohužel jsem rybařil sám a tudíž fotek příliš není,to by tam se mnou musel Petr celou dobu sedět…Fakt  to bralo a chtěl bych i tímto vyvrátit spekulace které jsem zaslechl o tom,že zde ryby nejsou,nebo neberou.Všichni víme,že je to o tom,být ve správný čas na správném místě,přizpůsobení se daným podmínkám a prostě musí celá ta skládanka do sebe zapadnout.Opravdu znovu zdůrazňuji,že v některých chvílích jsem byl nucen chytat pouze na jeden prut,protože víc jsem zkrátka nestíhal,vzhledem k bojovnosti ryb,kdy s každou rybou přes nějakých 13 kg strávíte 20 min.zdoláváním je vážně mazec.Prostředí jezera,jeho zázemí a celkový dojem mohu označit za výborný. V neposlední řadě bych chtěl pochválit správce Petra,se kterým se znám již z předešlých let z Chlumce II za jeho profesionální přístup a ochotu pomoct.Jsem rád i za to,že se ty krásné ryby z Chlumce povedlo úspěšně přemístit a my budeme mít možnost je dále lovit na jezeře Dělouš.Určitě se ještě uvidíme.S pozdravem Richard Čečrdle.

1860.jpg 1861.jpg

Děkujeme za krásný týden na Dělouši. Jarda a Martin Drbalovi

1881.jpg 1883.jpg 1887.jpg 1886.jpg
1882.jpg 1880.jpg 1885.jpg 1888.jpg

Jezero Dělouš – místo č.15
Zdravíme všechny příznivce severočeského revíru Dělouš. Po kaprařském maratonu jsme se s Lojzou přestěhovali na místo 15., které nás lákalo velmi zajímavým dnem a vidinou ulovení velkých ryb. Na tomto místě se na cca 80m nachází prudká hrana z 8m na 14m, podél které se větší ryby po celý den zdržují ve sloupci. Díky velkému ruchu a mnoha silonům se většina ryb během závodů stáhla na volnou vodu a předkládané nástrahy přijímala především z větší hloubky. Proto jsme lovili podél zmíněné hrany a záběry na sebe nenechaly dlouho čekat. Zprvu chodily hlavně ze 14m, poté z 8m na vrchu hrany. Po dvou dnech ryby ztratily ostych a rozjely se po celém jezeře. Jejich aktivitu signalizovala vytrhaná tráva ze dna a také viditelné zakalení jinak křištělově průzračné vody. Poté jsme krajní pruty přesunuly pod hranu břehu, do vzdálenosti cca 10m, odkud v pravidelných intervalech přicházely razantní jízdy. Za 3 dny jsme ulovili přes 35ks ryb, z nichž jen 2 měly okolo 8kg. Zbytek se pohyboval v rozmezí 10-13 kg. Dále několik ryb 14 -15kg, 2x 16,5kg a třešínkou na dortu byl krásný šupináč 18,5kg. Vnadili jsme mixem halibut pelet různých velikostí, avšak velké ryby se nechaly přelstít mimo krmné místo, kde jsme k montážím kobrovali menší množství boiliesu. 90% ryb bylo uloveno na boilies Mivardi Rapid Champion Devil Squid o průměru 15mm nebo 18mm, které jsme půlili a doplňovali plovoučkou stejné příchutě. Pro zatraktivnění jsme nástrahu obalovali do gelového atraktoru. Několikrát se nám stalo, že záběr přišel do několika vteřin po náhozu, jak se říká „z ruky“. Děkujeme za skvěle zarybněnou vodu, suprové zázemí a nadstandardní přístup. Zdravím – Karel, Tým Mivardi

2177.jpg 2168.jpg 2172.jpg 2175.jpg
2174.jpg 2167.jpg 2169.jpg 2170.jpg

Jezero Dělouš – místo č.12
Dobrý den, na jezeře Dělouš se mi velmi líbilo a se správcem byla naprostá spokojenost ? Určitě se ještě letos na Vaše jezero vypravím ? Posílám pár fotografií. S pozdravem Procházka

2260.jpg 2245.jpg 2246.jpg 2244.jpg
2249.jpg 2251.jpg 2250.jpg 2260.jpg
2266.jpg 2258.jpg 2257.jpg 2256.jpg
2267.jpg 2254.jpg 2253.jpg 2252.jpg
2265.jpg 2255.jpg 2263.jpg 2248.jpg

Jezero Dělouš – místo č.10
Dobrý den,no asi bych začal tím že jsem zda na jezeře chytal už v loni v září kde jsem byl na místě č.1 a byl jsem mile spokojen.Letos jsem si zarezervoval s kamarádem místo č.10 a udělal jsem také dobře.Jezdím k vám na jezero hlavně a to bych zdůraznil k vůli tomu že zde má rybář absolutní soukromí a to je pro mě velmi důležité,to jestli něco chytnu nebo né je u mě až na druhém místě,takže pokud to půjde tak to udržte tak jak to je. Zatím jsem u vás vždy nějaké ryby nachytal.Ted se mi podařil krásnej kousek tak vám nějaké fotky posílám.
Mějte se fajn a budu se těšit na další návštěvu.S pozdravem Libor Tumpach –  Liborcarp

1423.jpg 1424.jpg

Jezero Dělouš – místo č.5
Dobrý den, posílám pár fotek a malý komentář. Dnes sem se vrátil z dvoudenního lovu u vás. Mých snových 48 hodin na Dělouši. Tato krátká výprava my udělala opravdu velikou radost.nejenom že sem zde za pouhých 48 hodin chytil 17 kapru ,ale 2 krát sem překonal svůj malý osobáček. První kapr přišel pouhých 10 minut po náhozu .měl lehce přes 10kg. Během noci sem ulovil dalších 5 a atakoval hranici 16kg. Druhý den se nesl na stejné vlně .záběry sice trochu opadly bylo krásně jasno ,ale vše vynahradila noc. Ve 22,30 přišel kapr o váze 19,40kg krásný souboj….nespal sem a ráno ve 4,45 další krásný pupkatý šupináč, opět nádherná ryba.Další fotky a komentáře sou na našem facebooku. HINDERS.CZ
Po číle 2. sme tentokrát byli na č.5. za CT HINDERS.CZ   František

2758.jpg 2760.jpg 2757.jpg 2763.jpg
2767.jpg 2765.jpg 2759.jpg 2755.jpg

Jezero Dělouš – místo č.16
Zdravím opět jsme s kolegou Danem navštívili tuto krásnou vodu.Byli jsme na místě číslo 16.Termín jsme měli od 1.6-3.6. a rozhodně stál za to.Prožily jsme krásnou krátkou výpravu na tomto krásném jezeře v severních čechách.Počasí se hodně vydařilo.Seděli sme na návětrné straně a taky to podle toho vypadalo.Po příjezdu k vodě jsme postavily (bejvák) našli vhodné místo na pokládání montáží a šlo se na věc.Ze začátku to nic moc nedělalo až po masivějším zakrmení to začalo jezdit.Jako nejůspěšnější nástrahou byla jako vždy G2 v pastě stejné příchuťě.Na tyhle koule se můžu kdykoliv spolehnout!Dále fungovala pikantní švestka a plovoučka zralý banán. Jako krmení jsem použil boilie G2 a Fanatica red Losos,Ráček,Asa.Kolega opět dokázal že jeho domácí boilies za něco stojí protože opět dokázal vytáhnout pěkné ryby:-) Rekapitulace této výpravy největší kapr 94cm 17kg,87cm 12kg,83cm 10kg,78cm 8kg.Dále pár menších dorostenců a 3 vyplé ryby.Tuto výpravu hodnotim za velmi úspěšnou a těším se na další setkání s kapřími velikány. Všem slušným rybářům přeji hodně krásných kaprů a pohody u vody. Carp team Mojda

1511.jpg 1508.jpg 1507.jpg 1512.jpg

Jezero Dělouš – místo č.14
Děkujeme za skvělý víkend ? Danka

2743.jpg 2740.jpg 2741.jpg 2738.jpg

Jezero Dělouš – místo č.7
Dobrý den, posílám foto z místa č.7 – jeseteři 135cm a 130cm a kapr 100cm. Nádhera, určitě se k vám ještě vrátíme. Děkujeme správce nám vyšel se vším vstříc, super chlap.
S pozdravem Jiří Šoltys

2181.jpg 2183.jpg 2182.jpg

Jezero Dělouš – místo č.13
Dobrý den, zasílám foto úlovků – líbilo se mi u vás moc, rád k vám jezdím a nebyla to moje první ani poslední výprava. Se správcem spokojenost je to chlapík na svém místě .

2476.jpg 2477.jpg

Jezero Dělouš – místo č.11
Dobrý den, posíláme pár fotek z jezera Dělouš z místa č.11 S pozdravem Martin Sand

3265.jpg 3266.jpg 3267.jpg 3269.jpg

Jezero Dělouš – zprávy od Tonyho
Jak jsem slíbil posílám první fotky a není to žádnej drobeček. Během 10 min. jsem chytil nádhernýho lysce 21,6 kg na halibutku s plovoučkou a hned po něm přišel šupináč 13 kg, tentokrát na tygří ořech s plovkou. Dnes je nejlepší den. Fouká docela dost a je to studený, ale na kapry super. Jinak dopoledne se nic moc nedělo a kolem druhý byly tři záběry od kaprů do 10 kg. Během 2 dnů jsem nachytal přes 30 ryb -)) 7 ryb kolem 15kg. Čus Tony

1514.jpg 1515.jpg 1516.jpg 1517.jpg

Jezero Dělouš – místo č.1
Dobrý den, zdravím všechny příznivce sportovního rybaření metodou CH&P. V loňském roce jsem navštívil Chlumec II a podílel se na odchytu místních kapřích velikánů, kteří mají v současné době svůj domov na jezeře Dělouš. Nemohl jsem si nechat uniknout příležitost a jezero Dělouš jsem navštívil již v loňském roce v září a ke své spokojenosti dokázal překvapit několik kapřích přerostlíků 16 a 17 kg a jednoho jesetera 26 kg. Další výzvou bylo jaro 2014 kde jsem podnikl týdenní výpravu na místo č.1 se svým dlouholetým kolegou a bojovníkem v kaprařských výpravách. Po příjezdu proběhla vstřícná debata se správcem a příprava jak na kapraření tak na počasí protože během týdne se začalo prudce ochlazovat a foukal silný vítr , prostě za týden se vystřídala snad všechna roční období kromě sněhu a mrazu. Podařilo obelstít 46 kapřích dorostenců a i několik, kteří zapózovali před objektivem.Všechny ryby nachytány pod hranou v hloubce 6 až 7 m. Nejtěžší kapr byl 90 cm 15,60 kg. Týdenní výprava,správci,zázemí až na počasí super. Jelikož jsem přesvědčen že váhová hranice na jezeře je daleko vyšší proto moje další výprava je plánována na červenec k místu č.11.
S pozdravem Petr Nejedlý.

1437.jpg 1438.jpg 1439.jpg 1440.jpg

Jezero Dělouš – místo č.12
Dobrý den. Byli jsme u vás na Dělouši 5.-7.6. na místě č.12. . Bylo super. Tady jsou nějaký fotky. S pozdravem Hynek Spurný

3279.jpg 3280.jpg 3281.jpg 3282.jpg

Zdravím, zasílám pár fotografií z poslední výpravy z místa č.12  Vojta Bradáč

938.jpg 939.jpg 946.jpg 941.jpg
942.jpg 943.jpg 944.jpg 945.jpg

Jezero Dělouš – červen – místo č.7
Dobrý den, jezero je super, správce je člověk přesně na svém místě , poradí pomůže super přístup . Ryby tam máte taky pěkný velký bojovníky . Určitě se sem budu vracet . Díky Horáček.

1893.jpg 1894.jpg 1892.jpg

Jezero Dělouš – místo č.11
Zdravím všechny rybáře a posílám pár poznatků ohledně místa č.11.Po jarním týdnu na místě č.1 jsem tentokrát zaůtočil na místo č.11.Letní měsíc červenec ve velkých vedrech nikdy nevěstí nic dobrého ohledně rybaření , ale tentokrát se nic takového nepotvrdilo.Moje týdení výprava na to že bylo nesnesitelné vedro přinesla 27 ulovených kaprů a největší kousek měl 92 cm 15,70 kg.Místo č.11 je umístěno v rohu jezera pár desítek metrů od rákosí a tak je široký výběr možností.Vyzkoušel jsem jak chytání pár metrů od rákosí tak na volné vodě kde v celém prostoru se postupně dno svažuje do cca 6 metrů a je zde poměrně tvrdé dno.Od rákosí přicházelo poměrně dost záběrů , ale od ryb do 8 kg proto jsem se přemístil na hloubku 5,5 m kde v průběhu dne i noci se dala přelstít ryba okolo 13 až 15 kg.Přístup a ochota správců je profi jak ohledně rad tak pomoci.
Na závěr když ne letos tak určitě opět na jaře Petr N.

2314.jpg 2313.jpg 2312.jpg 2311.jpg

Jezero Dělouš – místo č.13
Dobrý den! Bylo to super- byla jsem u Vás s přítelem z Jihoafrické republiky a neměli jsme čas- přijeli jsme na pouhý jeden den! Než jsme stačili zavezt pruty – už byl na něm prvním jeseter 134 cm a 20+… Dál to šlo celou noc jak na běžícím páse- vytáhly jsme cca 12 kaprů z toho největší byl cca 18 kg. Takže super- spokojenost- Michaela a Gary

2344.jpg 2345.jpg 2346.jpg 2347.jpg

Jezero Dělouš – místo č.12
Dobrý den, vše proběhlo bez výhrad. Na Dělouš se určitě vypravíme znovu. Díky. Petrů zdar! S. Stránský a M. Kleček

1778.jpg 1777.jpg 1779.jpg 1776.jpg

Jezero Dělouš – místo č.15 a 16
Dobrý den, posílám pár fotek, poslal bych jich víc, ale kamarád co mě fotil je antitalent, takže dost fotek je nepoužitelných LNa Vašem jezeře je super zázemí, absolutní klid a čisto. Správce byl úplně v pohodě a ochotný s čímkoliv pomoci. Za 48 hodin jsme ve 3 lidech chytili 18 kaprů do 16,5kg Ryby máte v perfektním stavu a kondici. tahat je z té čisté vody je super zážitek. Určitě se k Vám budu rád vracet. Jo a byli jsme dva na místě č.15 a jeden na místě č.16. Mějte se, David Trýb

2206.jpg 2210.jpg 2207.jpg 2209.jpg

Jezero Dělouš – místo č.7
Dobry den, včera 13.dubna jsme se vrátili z Dělouše, /místo č.7 /a posílám jesetera 135cm a 26,5kg + kapra 90cm 16,2kg.Voda byla ještě studená, zima jako v morně  a bylo vidět že se rybám ještě moc nechce, ovšem pár jsme jich přesto přelstili J/ celkem 5 kaprů 83-95cm a jeden luxusní jeseter -) Posílám ještě kamaráda kapra 95cm s profesionální fotkou-) Správce Péťa super, jako vždy -) Mějte se, Pavel Bašta

724.jpg 725.jpg 726.jpg

Jezero Dělouš – místo č.1
Dobrý den, zdravím všechny kdo propadl rybaření. V srpnu jsem rybařil na jezeře Dělouš na místě č.1, se svým dlouholetým kamarádem a lovcem velkých kaprů Vlastou. Přestože se říká, že srpen nepatří k nejlepším měsícům na rybačku, na naše podložky se podívalo velké množství šupináčů. Kapři mezi 6 až12kg. Vlastovi se povedl kapr 18kg a já byl jako vždy na krásném druhém místě s kaprem 16kg. Rybaření na tomto jezeře je opravdu velký relax – příroda, prostředí a správce neměli chybu. Po napsání tohoto krátkého článku, mě dvojnásobně mrzí, že z časového hlediska mám velmi malou šanci se na toto krásné jezero letos ještě podívat.   PETRŮV ZDAR    Johan

2475.jpg 2474.jpg 2472.jpg 2473.jpg

Jezero Dělouš – místo č.14
Dobrý den, na Dělouši jsem byl poprvé a byl jsem mile překvapen, jak prostředím tak i pozitivním přístupem pana správce.Rybaření  probíhalo od 11.5 do 18.5., počasí pro nás nebylo nijak příjemné ale pro ryby to neplatilo….(přeháňky a vítr) První dva dny jeden záběr a kapr 74cm, chytal jsem v hloubce 10m, to bylo ale moc,  voda je ještě dost studená a tak jsem začal chytat v 7m. Následující den začal foukat silný vítr a ryby začaly brát následovalo 10ks kaprů 70-90 cm a jeden jeseter 116cm. Celkový počet 17ks, což mne překvapilo a chytání jsem si užil tak akorát…..S pozdravem Tomáš Žák

1406.jpg 1408.jpg 1409.jpg 1410.jpg

Jezero Dělouš – září – místo č.7
Dobrý den, posílám pár fotek úlovků z lovného místa č.7
Naviděnou. Jarec a Fanda. ?

2531.jpg 2530.jpg 2529.jpg 2532.jpg

Jezero Dělouš – místo č.11
Dobrý den, byli jsme  s přítelkyní naprosto spokojeni a nadšení, krásná voda, super správce, krásný ryby co dodat opravdu super voda. Bohužel nejprve jsem se nemohl prochytat přes jesetery ale jeden byl opravdu obrovský tak potěšil na závěr se povedlo i několik kaprů kteří byli ve skvělé kondici tak přikládám i nějaké foto. Byli jsme na místě č.11 David rubeš

733.jpg 734.jpg 735.jpg

Jezero Dělouš – místo č.1
Dobrý den, na vašem revíru se nám hodně líbilo,nebylo co vytknout, máte krásné prostředí,ryby jsou nádherné,rádi se k vám vrátíme. Ryby braly ,podle nás velmi dobře, největší kapr se nám podařil šupík 92 cm a 16kg a nejtěžší byl lysec 85 cm a 17 kg posílám i pár fotek, nefotily jsme všechny, většina ryb měla kolem 80cma zhruba 12-13kg… Filip Konečný

2833.jpg 2836.jpg 2834.jpg 2835.jpg

Jezero Dělouš – místo č.11
Dobrý den, na jezeře Dělouš se nám moc líbilo a co se týká správce veliká pochvala.Těšíme se na říjen na další návštěvu. S pozdravem Kučera

2488.jpg 2487.jpg 2489.jpg 2490.jpg

Jezero Dělouš – místo č.10
Dobrý den. Byl jsem u Vás chytat 1. říjnový týden. Ubytoval sem se na místě č.10, nahodil a chytal. Počasí vyšlo parádně a ryby braly podle očekávání…….. jezdilo to přes den i v noci.
Byl jsem zde už po druhé….protože poprvé se mi tu moc líbilo a ne jinak tomu bylo i teď. Mám tu vše co potřebuji….klid, vodu a ryby. Spokojenost byla samozřejmě i s panem správcem který je člověk na svém místě. Povedlo se mi ulovit pár pěkných kousků, mezi nimi i osobáček 18,4 kg. S přátelským pozdravem Tomáš Žák

2878.jpg 2877.jpg 2876.jpg

Jezero Dělouš – místo č.3
Zdravím všechny, s kolegou jsme vyrazili vyzkoušet velmi zajímavou vodu nedaleko našeho bydliště – jezero Dělouš. Loni by jsme v tomto termínu nemohli ani pomyslet, že vyrazíme k vodě. Letos je k nám, ale počasí přívětivější a tak jsme se rozhodli pro první výpravu v termínu 26-29.3..Nechtěli jsme zvolit osvědčené místo, ale pokusit se udělat nějaký výsledek na lovném místě, od kterého jsme ještě neslyšeli slova chvály..Proto jsme zvolili lovné místo číslo 3, které se jeví velmi zajímavě. Po příjezdu nás přivítalo slunečné počasí, společně s pomalu se probouzející okolní přírodou. Teplota vody nás, ale vrátila zpět na „zem“. 6 stupnů, ale co čekat od března . Nicméně, proto jsme jeli k vodě, abychom se poprali s podmínkami. Následně co jsme rozbalili všechy potřebnosti,jsme zmapovali okolní dno, společně s sousedícím místem 4 a 2 (abychom byli informovanější pro případnou další výpravu).Pečlivé připravení nástrah a návnad ,zhodnocení možností – kde lovit (a ulovit) a přišlo první pokládání montáží.Překvapilo mě , že jsme nemuseli ani dlouho čekat a přišel první záběr. Jako první nás připlul přivítat lysec cca 5kg, kterého jsme netrápili a po odháčkování, plul zpět.Po náhozu, se ozval další pípák a zdolávání č. 2 bylo již na vyšší úrovni. Šupináč o rozměrech 70cm  a neuvěřitelných 10kg nám vytvořil na tvářích úsměv, současně údiv.Krásná ryba..Jakmile se blížila noc, aktivita ryb se zpomalovala a nás čekala klidná noc.Ale budíček nás přivítal přímo výstavní.Kolem 5 hodiny nás probudila největší ryba výpravy. Šupináč, který měřil 101cm a vážil 19kg v nás vzbudil spokojenost s touto výpravou. Pokud bych měl popisoval zbytek výpravy do detailu, článek by se protáhl a vy by jste tu protáhli možná zimní spánek :)).Proto raději stručně. Přes den se záběry přicházeli a přes noc, kdy teplota klesala nás ryby nechali v klidu spát.Až poslední noc se situace obrátila. Už přes den se ryby začali ukazovat více, než předtím a večer přišlo cca 5 záběrů. Bohužel, se nám nepodařilo ani jednu z nich zdolat. Nejspíše špatně vybraná montáž, díky které jsme přišli minimálně o 2 další hodně pěkné ryby.Na odjezd nás přivítalo sluníčko a my jsme se vraceli spokojeně domů.Pocity z naší výpravy jsou velice pozitivní, jsme spokojení.Přeci jen chladná voda, né vždy přináší záběry.Ale je vidět, že tato voda umí potěšit i v tak chladné vodě jako je 6 stupně. Těšíme se, až si uděláme znovu čas a navštívíme Váš revír.
S pozdravem MOJDA :))

711.jpg 712.jpg 713.jpg 714.jpg
715.jpg 716.jpg

Jezero Dělouš – místo č.16
Hezký den,byl jsem na místě č.16 a za víkend jsem zdolal 16 kaprů o celkové váze 180 kg, Kapři měli od 8 kg. do 17kg.(kapr 17kg. je můj osobní rekord).Pan správce (Petr) je člověk na svém místě, ochotně každého s jezerem seznámí, odveze, nabídne krmení atd. Byl jsem tam podruhé a můžu klidně říct že je to můj favorit mezi soukromými rybníky v ČR. Přeji hezký den. M.Klíma

2302.jpg 2303.jpg 2304.jpg

Jezero Dělouš – místo č.2
V poslední době , díky pracovní vytíženosti mám čím dál méně času na rybaření. Paradoxně čím méně času na samotný lov mám, tím intenzivněji se lovu samotnému věnuji a to samozřejmě přináší svoje ovoce. Tentokrát jsem se vydal do severních Čech, částečně za prací, ale hlavně navštívit mého kolegu, který tou dobou pobýval na jezeře Dělouš u Ústí Nad Labem. Pracovní povinnosti byly naštěstí je otázkou chvilky a já měl ještě dostatek času i na rybařinu. Po menším kufrování jsem se šťastně dostal až k jezeru. Jeho čistá voda a pěkně upravená místa mě nadchla. Již jsem několik soukromých revírů u nás i v zahraničí navštívil, ale že něco podobného, co lze navštívit jen v zahraničí bude i u nás jsem nečekal. Rychlé vybalení věcí na 20ti hodinový lov, byla otázka chvilky a já jsem za okamžik stanul na fandově dočasném domově místu č.2 I když se mi právě dvojka zdála pro lov ideální hlavně díky mělčinám, už vím, že to nebyla úplně nejlepší volba.  Ale pokud jdete lovit pro vás na úplně neznámé jezero, ne vždy výběr místa je ten pravý. Rozhodl jsem se pro lov na levé straně loviště, podél rákosových polí. I když zavážení bylo dosti krkolomné, protože jsem pokládal montáže prakticky za roh. Podařilo se mi tam najít krásné místo v 3m hloubce. Protože všude v okolí byla voda bez ryb a právě tady se ryby pohybovali, usoudil jsem, že to bude rybí cesta, po které ryby proplouvají. Montáž jsem se rozhodl položit přesně jim do cesty. Protože jsem byl omezen časem, nikterak jsem nechtěl ryby selektovat abych využil veškerý čas na maximum. Velmi atraktivní návnada, která se skládala z cukrové kukuřice, Hi-Betain a Elipse pelet, Partiblendu a novinky Brown Blitz Multi mixu. První prut jsem zavezl právě do tohoto místa, jako nástrahu jsem použil Betalinovou popku Fluo white 15mm, ke které jsem přidával PVA punčochu, která obsahovala mikro pelety. Okolo montáže jsem rozhodil několik lopatek krmení a pár hrstí boilies Supreme Cream. Další prut jsem položil nedaleko toho prvního pod hranu, která byla v cca 4,5m hloubce. Pro tuto montáž jsem si zvolil panáčka z Supreme Cream boilies a Supreme Cream Pop-up. K háčku jsem  opět přidal PVA. Nežli jsem stačil zavézt i ten poslední z prutů na tom prvním se ozval záběr. Vyrazili jsme s parťákem na člun, protože nebylo možné rybu zdolávat ze břehu. Po několika minutách jsem zdolal pěkného šupináče střední velikosti. Protože jsem neměl nahozeno ani půl hodiny bylo mi jasné, že jsem našel perfektní místo. Celí zbytek dne jsem zhruba v hodinových intervalech měl záběry právě jen na ten levý prut, který byl umístěn v těsné blízkosti rákosí. Při každém zavezení jsem dohodil trochu krmení a několik volných kusů boilies. Taktika fungovala dobře a mě se dařilo krom jednoho záběru všechny ryby zdolat. Noc mi přinesla jenom dvě ryby i když byli větší váhové kategorie.  Od rozednění mi opět začal bodovat jen levý prutu ostatní, které jsem měl umístěny ve větších hloubkách mlčely. Těsně před odjezdem, kdy jsem měl už všechno zabaleno a poslední co jsem měl ve vodě byli jen pruty, dostal jsem  na rozloučenou v těsném sledu na každý z prutů záběr. První byl kapr do deseti kil, další byl už těžší, ale než jsem jej zdola rozjel se mi i ten poslední. Kolega se ho chopil a ihned hlásil, že to bude asi něco většího. Nedařilo se mu rybu zastavit. Já jsem mezi tím zdolal dalšího kapra, který měl cca 13kg, vzal jsem si od kolegy prut a hned ze začátku mi bylo jasné, že to není opravdu malá ryba. Chvilku mi blesklo hlavou, že by to mohl být jeseter, ale protože jsem jich už několik zdolal a vím jak bojují, tento souboj na to nevypadal. Souboj se už odehrával dost dlouhou dobu a já začal být pomalu nervózní z toho aby některá část z montáže nepovolila. Když už jsem byl téměř přesvědčen o tom, že mám na prutu opravdu velkého kapra, objevila se nad hladinou ocasní ploutev jesetera. V první chvíli jsem byl trochu zklamaný, že se nejedná o velkého kapra. Ale při fotografování jsem byl moc šťastný, protože se jednalo o druh jesetera, kterého jsem ještě nechytl a hlavně pro to, že jsem si tak krásně užil předešlých 20 hodin. Už se moc těším na další výpravu na toto krásné jezero. Za Carp Team Hinders Martin Houdek.

2330.jpg 2333.jpg 2329.jpg 2332.jpg

Jezero Dělouš – místo č.12
Ahoj, posílám fota z místa 12. Jinak jezero je krásné, škoda že není více stromů nebo křovin. Služby perfektní, toalety na úrovni. Co potřebujeme, vše správce vyřídí, závoz, přívoz i rada je dobrá. Petrův zdar Streichsbier Miroslav, Blatnice u Plzně

2463.jpg 2464.jpg

Jezero Dělouš – místo č.1
Ahoj, tak jsme se vrátili v úterý z Dělouše a super jsme si zachytali.Ve dvou jsme za 3 dny zdolali 35 kaprů a 3 jesetery. Největší kapr 19,5kg, 3x15kg a jeseter 25kg. Záběry chodily nejvíc na Mikbaits pik. švestku na panáčka, půlnoční pomeranč na panáčka, G2 na dno a na tygří ořech. Vladimír Hamp

3100.jpg 3098.jpg 3101.jpg 3102.jpg
3089.jpg 3095.jpg 3096.jpg 3091.jpg
3094.jpg 3092.jpg 3097.jpg 3090.jpg

Jezero Dělouš – místo č.13
Dobrý večer, vše bylo jako vždy super -) Správce Péťa super a ochotný jako vždy. Celkem jsem chytil cca 20 ryb – kapr nej 17,5kg ale nefotil jsem -)) Posílám jesetera 139cm a 19kg. Mějte se a příští rok naviděnou. Pavel Bašta

20.března 2014 – naše první výprava na jezero Dělouš
Zdraví vás všechny -)) Ve čtvrtek 20.března jsem se svým kolegou vyrazil na svou první 24-hodinovou letošní výpravu na jezero Dělouš. Počasí bylo nádherné, teplota přes den vystoupala až na krásných 21°C -)) Naproti tomu v noci bylo jen pouhých -3°C -(( Teplota vody byla pouhých 5°C což není zrovna ideální. Chytali jsme na hloubce 8m. Navíc přes den nefoukal téměř žádný vítr a ryby tak zřejmě hltaly první paprsky sluníčka těsně pod hladinou. Krmili jsme malými 6mm peletkami a jako nástrahu jsme použili pikantní  švestku od Mikbaits o průměru 12mm. Ze začátku to vypadalo, že budeme bez záběru, ale po poledni se začaly ryby probouzet. Podařilo se nám přimět k záběru celkem 3 šupíky, jednoho krasavce o váze 16kg a dva menší kolem 4kg. Tak vzhledem k teplotě vody si myslím, že to nebylo vůbec špatné zahájení letošní sezony. Posílám pár fotek. Už se těšíme, až se to trošičku prohřeje a my si to zopakujeme. Zdravím Vás, TONY -)))

684.jpg 685.jpg 686.jpg 687.jpg
688.jpg 689.jpg 690.jpg 691.jpg

5.dubna 2014 – další výprava na jezero Dělouš
Zdravim všechny z Dělouše. Jsem tady asi po třetí a konečně se zadařilo. Dnes jsem měl již šest záběrů a největší kapr měl 16 kg.Začal jsem chytat na 7 m a skončil na 3 m, odkud byli všechny záběry. Chytal jsem na malou pikantní švestku o průměru 12mm – 25 m od břehu. Přes noc se pěkně ukazovali, ale zaběr byl jen jeden. Hlavně, že brali přes den. Těším se, až se to prohřeje a začnou kousat pořádně-))

720.jpg 426.jpg 425.jpg 431.jpg

Jezero Dělouš – místo č.16
PETRŮV ZDAR – mé zpětné postřehy od vody z čísla 16 ? Se správcem a okolím jezera jsem byl naprosto spokojen. V horkých letní dnech je voda idealní na koupání svou čistotou. Ohledně rybaření není ani třeba komentovat naprostá pohodička a relax ? ? Určitě bych za sebe doporučil na vnadění místní peletky. Neboť první třy dny bez nich ani ťuk a poté jak mávnutím kouzelného proutku jízda za jízdou. Tuto vodu plánuji navštěvovat v budoucnu i nadále.
Michal Pekár

2500.jpg 2501.jpg

Jezero Dělouš – místo č.9
Dobrý den, posílám fotografii jesetera  z jezera Dělouš, uloveného z místa č. 9 na pikantní švestku od Mikbaits..